Aj!

Idag var jag hos tandläkaren. Och fick ta ut en tand AJ! Så jag blöder i munen (inte skönt) . Jag simmmade inte idag för att jag mår inte riktgt bra. Men ses imorrn på simträningen. Jag har inte hunnit vara innne på min blogg men jag kommer göra det mer än för. Hoppas att ni mår bra.






HHHHHHHHEEEEEEEJJJJJ DDDDÅÅÅÅÅÅ!!!

Nassie



fannyfin
2011-04-25 @ 18:49:55
URL: http://fannyfin.bloggplatsen.se

Hej det är fannyfin som talar varför har du inte skrivit på jätte länge?

Svar: Haha, för att jag har en annan blogg nu på bloggplatsen. ( nassies.bloggplatsen.se ) Men jag har tänkt att börja blogga här nu igen, men vi får se vilken blogg jag väljer. skriver det i ett inlägg sen! Förlår för att du fick ett svar så sent! :(
Fanny




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Fanny

"Nassie"

RSS 2.0